Reno Team IVS
Reno Team IVS
Zeeshan Haidar Jutt

Reno Team IVS

Aktiv for nyligt
Reno Team IVS

Zeeshan Haidar…

Siljangade 3
2300 København S
Aktiv for nyligt
972 venner
Virksomheden har opgivet følgende CVR-nummer: 39402270. Du kan tjekke nummeret på cvr.dkVirksomheden har ingen udestående sager hos Forbrugerstyrelsen. Kontrollen er foretaget på http://www.forbrug.dk/Menu/Firmatjek
972 venner
7.6 (17 bedømmelser)
Siljangade 3
2300 København S
Rene Hendriksen
Givet for opgaven:
Badeværelse
1.0
12-03-2020
Hvis man ikke ønsker opgaven løst til tiden så skal man kontakte dette firma. Det begyndte så godt men endte så skidt. Aftalen var at arbejdede skulle påbegynde en onsdag hvor jeg havde taget fri fra mit travle arbejde. Jeg indbetalte 50% af beløbet for at dække materiale omkostninger. Første dag, onsdag var der sygdom og der dukkede ingen op. Dagen efter var det ikke muligt at blive hjemme men havde fin dialog med firmaet om opgaven og lagt tegninger af opgaven. Torsdag kom de igang og det så ud til at blive en succes - fredag blev loft sat op men de havde ikke forstået hvordan jeg ønskede en indbygget stikkontakt - ledning var sat så jeg kun kunne montere et udvendigt underlag. Dog var hullerne til spot korrekt placeret. Jeg blev lovet at de ville komme i weekenden og gøre arbejdet færdigt - de kom ikke - mere sygdom. Mandag var en god dag - der kom de. De indvilgede i at male loftet og montere spots som ikke var en del af tilbuddet - det var jeg glad for. Loftet skulle males 2 gange og sidste gang skulle være tirsdag. Der dukkede bare ingen op og ej heller onsdag. Onsdag måtte jeg så selv gøre arbejdet færdigt med at male anden gang og fuge kanten af loftet da det gabte. I dag skulle jeg så sætte spots op men der havde de fejlagtigt fået placeret stikket til den ene spot i klemme imellem inddækningen op loftet så det var umuligt at forbinde det. Jeg endte med at klippe ledningen og måtte købe en ny spot. Desuden var der støv og skidt overalt og ridser på vores toiletbræk som der var stået på. Vi havde håbet på et godt samarbejde med Reno Team men det løb ud i sandet da pengene var betalt - så fik man lært ikke at betale før arbejdet er helt færdigt. Man skal holde hvad man lover - når man siger at man vil male loft som plaster på såret for forsinkelserne så skal man holde sig ord. Og pokkers irriterende at de fik "muret" spotstikket ind i væggen. Hold jer væk.

Besvarelse fra Reno Team IVS

Hej Rene, Vi startede projektet en dag for sent, da nyhederne om coronavirus lige var ramt danmark, når du optager den næste dag, primeministeren var på medier og henvendte sig til nationen. Vi udførte faktisk projektet, som det blev skrevet, og spot-hullerne blev præcist, som du havde skrevet. Stikkene var på taget og skulle formodentlig være bag giploftet. Vi havde nævnt, at vi ikke har elektrikere, men vi har lavet en masse lofter, og den måde, du nævner, at stikket var bag, skyldes, at vi aldrig har set et stik på undersiden, men vi havde taget ledningen på hjørnet, så det kunne tilsluttes alle elektriske ledninger, som du havde planlagt. Vi tilbød at male det ekstra, og vi malede faktisk om morgenen det første lag og gik under den travle og coronavirus-situation til andet projekt, der var planlagt til den dag, da vi havde forkortet arbejdskraft på grund af lukkede skoler og børnehaver. Vores medarbejdere er lige så meget del af det samme samfund som enhver anden bransch, men de måtte være hjemme med børn. Vi havde ingen på kontoret, da du havde indkaldt til kontoret, hvilket blev grunden til, at du ikke blev informeret om tidsplanen for at male det andet lag, og da vores medarbejdere ankom dit sted, fortalte du dem, at du allerede havde malet det andet lag alene. Jeg kan forstå, at du ville føle, at det tog tid, men grunden til, at du kunne udføre jobbet på egen hånd, var, fordi du blev sendt hjem den dag fra dit arbejde på grund af koronaviruslåsen. Vi kunne ikke gøre noget ved, at situationen begyndte, og vi håber, at du forstår. Som vores medarbejder fortalte dig den dag, at vi ville give dig en kompensation for den maling, du købte, da vi havde lovet dig, at vi ville male det andet lag af toiletloftet. Så du er velkommen til at kontakte os på e-mail, da vores kontor er låst i øjeblikket på grund af Covid-19-pandemien. Med venlig hilsen Reno Team

Billeder af opgaven:

Rene Hendriksen Givet for opgaven:
Badeværelse

Besvarelse fra Reno Team IVS

Hej Rene, Vi startede projektet en dag for sent, da nyhederne om coronavirus lige var ramt danmark, når du optager den næste dag, primeministeren var på medier og henvendte sig til nationen. Vi udførte faktisk projektet, som det blev skrevet, og spot-hullerne blev præcist, som du havde skrevet. Stikkene var på taget og skulle formodentlig være bag giploftet. Vi havde nævnt, at vi ikke har elektrikere, men vi har lavet en masse lofter, og den måde, du nævner, at stikket var bag, skyldes, at vi aldrig har set et stik på undersiden, men vi havde taget ledningen på hjørnet, så det kunne tilsluttes alle elektriske ledninger, som du havde planlagt. Vi tilbød at male det ekstra, og vi malede faktisk om morgenen det første lag og gik under den travle og coronavirus-situation til andet projekt, der var planlagt til den dag, da vi havde forkortet arbejdskraft på grund af lukkede skoler og børnehaver. Vores medarbejdere er lige så meget del af det samme samfund som enhver anden bransch, men de måtte være hjemme med børn. Vi havde ingen på kontoret, da du havde indkaldt til kontoret, hvilket blev grunden til, at du ikke blev informeret om tidsplanen for at male det andet lag, og da vores medarbejdere ankom dit sted, fortalte du dem, at du allerede havde malet det andet lag alene. Jeg kan forstå, at du ville føle, at det tog tid, men grunden til, at du kunne udføre jobbet på egen hånd, var, fordi du blev sendt hjem den dag fra dit arbejde på grund af koronaviruslåsen. Vi kunne ikke gøre noget ved, at situationen begyndte, og vi håber, at du forstår. Som vores medarbejder fortalte dig den dag, at vi ville give dig en kompensation for den maling, du købte, da vi havde lovet dig, at vi ville male det andet lag af toiletloftet. Så du er velkommen til at kontakte os på e-mail, da vores kontor er låst i øjeblikket på grund af Covid-19-pandemien. Med venlig hilsen Reno Team
Brian Ulrich Skovgaard
Givet for opgaven:
Murer
5.0
20-02-2020
Yderst kompetente fagfolk og de overholder aftalte til punkt og prikke.

Jeg vil til hver en tid anbefale Renoteam
Brian Ulrich Skovgaard Givet for opgaven:
Murer
Konstantin
Givet for opgaven:
Maler
5.0
03-01-2020
Absolute problenfrit. Er meget tilfreds med arbejde. God kommunikation og ikke mindst udførelse.
Konstantin Givet for opgaven:
Maler
Molesworth Street
Givet for opgaven:
Maler
5.0
03-01-2020
Renoteam did an excellent job at our apartment, really happy with their service! They polished and coated our wooden floors, painted the walls and were done just before the holidays. I highly recommend them!
Molesworth Street Givet for opgaven:
Maler
Anette Sørensen
Givet for opgaven:
Murer
1.0
16-12-2019
De startede med at love at opgaven kunne udføres inden for 4 dage inkl tørretid. Men de meldte afbud 4 gange og kom for sent. Og når de kom havde de ikke det rigtige værktøj med og måtte køre i flere timer. Det der blev lavet undervejs var ikke lavet korrekt. Man skulle tro de kunne mure en væg op når de er murere. Vi betalte forud for materialer men endte med kun at få nogle af dem. Til sidst dukkede de slet ikke op og de skylder os stadig en 10 l indfarvet spartel til 750 kr. Efter nogle dage hvor vi har skrevet og ringet uden kontakt har vi måttet finde en ny murer som har måttet pille meget af det ned som Reno Team har lavet og starte forfra. Så det bliver lige 1500 kr dyrere for os i fht det tilbud vi startede med og 3 uger længere. I mens går man rundt i byggerod og ærgrer sig.

Besvarelse fra Reno Team IVS

Lidt af reality check Annete! Vi skulle formodentlig starte en weekend, og vi havde en syge arbejder den weekend, hvor du fortalte os at starte en næste weekend, hvilket ikke er så let at få arbejdstagere til at arbejde i weekenden, men vi formåede at gøre det alligevel. senere om udstyret beskrev du, at den væg, der måtte skæres, var gasbeton uden metaller. I weekenden, hvor vores arbejder startede jobbet, havde væggen et stort rundt metal inde i, som han viste dig, og vi havde ikke udstyr til at skære metal, undtagen at han var der for at skære enkel gasbeton. Ved at skære det metal fra din væg blev der skabt et hul på hjørnet af væggen, der måtte fastgøres, og det tog tid, da det måtte fastgøres separat før det lille rum, der skulle blive spartel med indfarvet spartel, så vi måtte besøge du 2 ekstra gange bare for at fikse det hul. Under denne proces sendte du os SMS, som vi ikke dukkede op, mens vores maler var der om morgenen, og væggen var ikke tør nok til at fortsætte med at arbejde på det. Du beskrev, at det havde taget for lang tid, og at du ikke ønskede, at vi skulle være der. Du betalte 1900, som du skrev i din sms og e-mail, der skulle dække omkostningerne for det udførte job. som er overalt i virkeligheden. Jeg vil kun skrive omkostningerne for materialerne, så du forstår, at vi faktisk er i Danmark og ikke importerer fra Alibaba eller andre steder i Kina. Genbrugsomkostninger: 325 kr. Sandspartel på din ru væg, før vi kunne lægge farvet spartel. 15l = 429, -. Vores maler havde med sig den farvede spartel, der er på dit sted 10l med 1l topcoat = 750, - Afdækning af gulvet og alt træværk = 180,-. Nu trækker du 1684 fra 1900, som du betalte, gør det til 216, - Dkk inkl. mom og efter at have taget moms ud på det 173 Kr. Så du har betalt for alt det arbejde og 4 gange besøg i dit hus og skæring af gasbeton og spartling af dit værelse og for ikke at nævne det, muren blev endda slibet med sandpapir =173, - kr, og det var du, der annullerede! Vi har forsøgt at kontakte dig, fordi vi har vores udstyr på dit sted. Jeg vil ikke være uhøflig, men at læse om din kommentar gør mig ked af, at folk bare kan gå rundt og blive vrede for at have annulleret et gratis arbejde. Ja, jeg ville også blive vred, men på mig selv. Nu til den gode del. Jeg vil sende dig regninger, hvor det forklarer omkostningerne ved materialer, og jeg vil gerne have, at din samtykke deler dem online, så du ikke går rundt i vrede eller i fortynding. Men alligevel vil vi returnere dig 216 dkk, da du ikke var tilfreds med arbejdet. Hvis du har fået udført arbejdet af en anden, hvis de kan variere, hvilke dele af jobbet der ikke blev udført korrekt, hvor vi spildt noget af materialet. Selvfølgelig ville vi endda betale for det! MVH Reno Team
Anette Sørensen Givet for opgaven:
Murer

Besvarelse fra Reno Team IVS

Lidt af reality check Annete! Vi skulle formodentlig starte en weekend, og vi havde en syge arbejder den weekend, hvor du fortalte os at starte en næste weekend, hvilket ikke er så let at få arbejdstagere til at arbejde i weekenden, men vi formåede at gøre det alligevel. senere om udstyret beskrev du, at den væg, der måtte skæres, var gasbeton uden metaller. I weekenden, hvor vores arbejder startede jobbet, havde væggen et stort rundt metal inde i, som han viste dig, og vi havde ikke udstyr til at skære metal, undtagen at han var der for at skære enkel gasbeton. Ved at skære det metal fra din væg blev der skabt et hul på hjørnet af væggen, der måtte fastgøres, og det tog tid, da det måtte fastgøres separat før det lille rum, der skulle blive spartel med indfarvet spartel, så vi måtte besøge du 2 ekstra gange bare for at fikse det hul. Under denne proces sendte du os SMS, som vi ikke dukkede op, mens vores maler var der om morgenen, og væggen var ikke tør nok til at fortsætte med at arbejde på det. Du beskrev, at det havde taget for lang tid, og at du ikke ønskede, at vi skulle være der. Du betalte 1900, som du skrev i din sms og e-mail, der skulle dække omkostningerne for det udførte job. som er overalt i virkeligheden. Jeg vil kun skrive omkostningerne for materialerne, så du forstår, at vi faktisk er i Danmark og ikke importerer fra Alibaba eller andre steder i Kina. Genbrugsomkostninger: 325 kr. Sandspartel på din ru væg, før vi kunne lægge farvet spartel. 15l = 429, -. Vores maler havde med sig den farvede spartel, der er på dit sted 10l med 1l topcoat = 750, - Afdækning af gulvet og alt træværk = 180,-. Nu trækker du 1684 fra 1900, som du betalte, gør det til 216, - Dkk inkl. mom og efter at have taget moms ud på det 173 Kr. Så du har betalt for alt det arbejde og 4 gange besøg i dit hus og skæring af gasbeton og spartling af dit værelse og for ikke at nævne det, muren blev endda slibet med sandpapir =173, - kr, og det var du, der annullerede! Vi har forsøgt at kontakte dig, fordi vi har vores udstyr på dit sted. Jeg vil ikke være uhøflig, men at læse om din kommentar gør mig ked af, at folk bare kan gå rundt og blive vrede for at have annulleret et gratis arbejde. Ja, jeg ville også blive vred, men på mig selv. Nu til den gode del. Jeg vil sende dig regninger, hvor det forklarer omkostningerne ved materialer, og jeg vil gerne have, at din samtykke deler dem online, så du ikke går rundt i vrede eller i fortynding. Men alligevel vil vi returnere dig 216 dkk, da du ikke var tilfreds med arbejdet. Hvis du har fået udført arbejdet af en anden, hvis de kan variere, hvilke dele af jobbet der ikke blev udført korrekt, hvor vi spildt noget af materialet. Selvfølgelig ville vi endda betale for det! MVH Reno Team
Lars Rømer
Givet for opgaven:
Tømrer
4.0
04-10-2019
Det kræver lidt tålmodighed, at hyre dem. De har svært ved at møde til aftalt tid, men arbejder vedholdent når de dukker op. Resultatet blev rigtigt fint.

Billeder af opgaven:

Lars Rømer Givet for opgaven:
Tømrer
Lasse Jagtboe
Givet for opgaven:
Maler
4.0
22-09-2019
Var meget tilfreds med arbejdet.
Dog nåede de ikke at blive helt færdige på de 2 uger vi aftalte. Derfor ikke 5 stjerner.
Lasse Jagtboe Givet for opgaven:
Maler
Louise Kleis Axelsen
Givet for opgaven:
Maler
5.0
01-09-2019
De startede med at give et fornuftigt tilbud hvor de tydeligvis havde læst vores opgaver igennem.

De kom ud og lavede en ekstra opmåling samt spurgte om opfølgende spørgsmål. Det endelige tilbud ændrede sig ikke nævneværdigt.

De fuldførte opgaven ordentligt og gik op i at levere et godt produkt.
Louise Kleis Axelsen Givet for opgaven:
Maler
Michael Thomsen
Givet for opgaven:
Maler
5.0
23-08-2019
Fin kommunikation og venlig service.
Michael Thomsen Givet for opgaven:
Maler
Mette Steffensen
Givet for opgaven:
Maler
4.0
26-07-2019
Det blev rigtigt flot.
Er så glad for min nye stue....
Mette Steffensen Givet for opgaven:
Maler
Vis flere bedømmelser
Magnus
Verificeret
5
14-02-2020
Magnus
Verificeret

Komplet renovering af lejlighed

Tak skal det lyde til renoteam!
De fiksede mit køkken som havde jeg aldrig set lignede. Høj arbejdseffektivitet og fremragende kundeservice.
De kan helt afgjort anbefales.
Tak skal de ha
Anna
Verificeret
5
19-12-2019
Anna
Verificeret

2 Stuer Renoveret

Vi har fået lavet vores 2 stuer.
Alt fra aftagning af gammelt tapet, spartling, slibning af gulve, alt malet inkl træværk, vinduer, karme, stuk og slibning af gulve - Ja selv flyttekasserne fik vi lov at låne. Alt hvad der bliver lovet bliver overholdt. Når vi skal have lavet resten af lejligheden - ringer vi til Reno Team igen. Vores bedste anbefalinger herfra:)
Anette
Verificeret
1
11-12-2019
Anette
Verificeret

Fjerne væg, mure hul op og fuldspartle vægge

Hold jer langt væk. 4 afbud og to forspildte fridage på at sidde og vente på nogen som aldrig dukker op. Da de endelig dukker op har de ikke det nødvendige værktøj med, dækker ikke ordentligt af inden de fuldspartler vægge hvorfor vores nymalede dørkarme nu skal slibes og males igen. Resten af Væggen er knækket der hvor de har savet et lille stykke væg ned. Og vi har nu levet i byggerod i 12 dage selvom opgaven blev estimeret til 3 dage.

Besvarelse fra Reno Team IVS

Lidt af reality check Anette! Vi skulle formodentlig starte en weekend, og vi havde en syge arbejder den weekend, hvor du fortalte os at starte en næste weekend, hvilket ikke er så let at få arbejdstagere til at arbejde i weekenden, men vi formåede at gøre det alligevel. senere om udstyret beskrev du, at den væg, der måtte skæres, var gasbeton uden metaller. I weekenden, hvor vores arbejder startede jobbet, havde væggen et stort rundt metal inde i, som han viste dig, og vi havde ikke udstyr til at skære metal, undtagen at han var der for at skære enkel gasbeton. Ved at skære det metal fra din væg blev der skabt et hul på hjørnet af væggen, der måtte fastgøres, og det tog tid, da det måtte fastgøres separat før det lille rum, der skulle blive spartel med indfarvet spartel, så vi måtte besøge du 2 ekstra gange bare for at fikse det hul. Under denne proces sendte du os SMS, som vi ikke dukkede op, mens vores maler var der om morgenen, og væggen var ikke tør nok til at fortsætte med at arbejde på det. Du beskrev, at det havde taget for lang tid, og at du ikke ønskede, at vi skulle være der. Du betalte 1900, som du skrev i din sms og e-mail, der skulle dække omkostningerne for det udførte job. som er overalt i virkeligheden. Jeg vil kun skrive omkostningerne for materialerne, så du forstår, at vi faktisk er i Danmark og ikke importerer fra Alibaba eller andre steder i Kina. Genbrugsomkostninger: 325 kr. Sandspartel på din ru væg, før vi kunne lægge farvet spartel. 15l = 429, -. Vores maler havde med sig den farvede spartel, der er på dit sted 10l med 1l topcoat = 750, - Afdækning af gulvet og alt træværk = 180,-. Nu trækker du 1684 fra 1900, som du betalte, gør det til 216, - Dkk inkl. mom og efter at have taget moms ud på det 173 Kr. Så du har betalt for alt det arbejde og 4 gange besøg i dit hus og skæring af gasbeton og spartling af dit værelse og for ikke at nævne det, muren blev endda slibet med sandpapir =173, - kr, og det var du, der annullerede! Vi har forsøgt at kontakte dig, fordi vi har vores udstyr på dit sted. Jeg vil ikke være uhøflig, men at læse om din kommentar gør mig ked af, at folk bare kan gå rundt og blive vrede for at have annulleret et gratis arbejde. Ja, jeg ville også blive vred, men på mig selv. Nu til den gode del. Jeg vil sende dig regninger, hvor det forklarer omkostningerne ved materialer, og jeg vil gerne have, at din samtykke deler dem online, så du ikke går rundt i vrede eller i fortynding. Men alligevel vil vi returnere dig 216 dkk, da du ikke var tilfreds med arbejdet. Hvis du har fået udført arbejdet af en anden, hvis de kan variere, hvilke dele af jobbet der ikke blev udført korrekt, hvor vi spildt noget af materialet. Selvfølgelig ville vi endda betale for det! MVH Reno Team
Daniel
Verificeret
2
26-08-2019
Daniel
Verificeret

Støbning/ afretning af betongulv

Vi fik aldrig en pris, selvom han var ude og kigge på opgaven. Lidt spild af min tid!

Verificeringer

CVR 39402270. Se mere på Proff og Virk
Besøg firmaets hjemmeside.

972 venner
Virksomheden har opgivet følgende CVR-nummer: 39402270. Du kan tjekke nummeret på cvr.dkVirksomheden har ingen udestående sager hos Forbrugerstyrelsen. Kontrollen er foretaget på http://www.forbrug.dk/Menu/Firmatjek

Kategorier

nummer 219 i kategorien Anlægsgartner
nummer 50 i kategorien Badeværelse
nummer 75 i kategorien Gulvafslibning
nummer 16 i kategorien Handymand
nummer 37 i kategorien Isolering
nummer 212 i kategorien Kloak, dræn- og tv-inspektion m.m.
nummer 14 i kategorien Koekkenet
nummer 16 i kategorien Maler
nummer 188 i kategorien Murer
nummer 38 i kategorien Nedrivning
nummer 7 i kategorien Tømrer

Åbningstider

Mandag 06:30 til 18:00
Tirsdag 06:30 til 18:00
Onsdag 06:30 til 18:00
Torsdag 06:30 til 18:00
Fredag 06:30 til 18:00
Lørdag 06:30 til 18:00
Søndag 06:30 til 18:00
Siljangade 3, 2300 København S, Denmark

Byggetilbuds forpligtelser

Vi sletter aldrig bedømmelser for udført arbejde. Hverken positive eller negative.

Hvis et firma skifter navn eller CVR-nr, vil bedømmelserne altid følge med.

Vi verificerer alle nye firmaer med personlige facebook-konti, eller deres hjemmesider. På den måde kan et firma ikke tilmelde sig to gange.

Byggetilbud.dk ©