Elektriker Vallensbæk Strand
Opgavebeskrivelse
Jeg bor i et hus hvor tidligere ejer har i forbindelse med byggeriet af huset installeret ZenseHome til at styre al lys - spotlys og afbrydere.
Systemet kan både styres via app men også via afbrydere.
Jeg fornyeligt oplevet problemer med, at lyset og afbryderen i det ene af vores 2 badeværelser ikke virkede optimalt. Man kunne ikke slukke for lyset, dog kunne man godt dæmpe ned til 1%. I ZenseHome appen viste den forbindelsesfejl. Efter drøftelse med ZenseHome’s tekniske support blev vi enige om at udskiftning af lys modulet og afbryderen kunne afhjælpe. Så jeg købte følgende:
https://zensehome.dk/collections/produkter/products/udelys-modul
https://zensehome.dk/collections/produkter/products/betjeningstryk
Den fik jeg min lokale elektriker til at montere. Betjeningstrykket befinder sig naturligvis i det pågældende badeværelse mens modulet er monteret i loftsrummet ovenpå det pågældende badeværelse.
Efter udskiftningen, så viser begge enheder stadig forbindelsesfejl. Nu kan lyset slet ikke tænde.
Jeg har vendt det med ZenseHome, og de oplyser, at der kan måske være tale om forkert montering eller en eller anden form for fejl i el-installationen. De har ikke elektriker de kan henvise til.
Jeg har rakt ud til mit husforsikring som oplyser, følgende:
“Før vi kan tage stilling til om skaden er omfattet af din forsikring, beder vi dig undersøge hvad årsagen er til fejlen, samt indsende et tilbud på udbedring af skaden. Såfremt årsagen ikke er omfattet af forsikringen, vil eventuelle udgifter i forbindelse med fejlfindingen være for egen regning.”
Derfor, har jeg brug for en elektriker der har kendskab til ZenseHome eller generelt smartlys systemer, til at komme og kigge på hvad fejlen er, give et tilbud og efter forsikringen har godkendt skaden, udbedrer den.
Det er derfor min forventning, at første besøg ville være en uforpligtende besigtigelse, og herefter tages der stilling til hvad vi gør. Medmindre du kender til ZenseHome og allerede nu kan fortælle hvad der skal til og laver et tilbud på baggrund af det.
Det skal i den forbindelse oplyses, i forbindelse med overtagelse af huset for 2 år siden, oplevede vi lignende fejl og i dengang dækkede forsikringen det. Så det skal ikke være til hinder for at kigge på opgaven. Jeg kan dog ikke få det samme elektriker til at komme igen, da vedkommende ikke arbejder med det længere.
Oprettet 25.04.2024
Ønskes påbegyndt Inden for 2 dage